STRESSSSS!!!

18 september 2017 - Deventer, Nederland

Ja de titel is een korte samenvatting van de afgelopen tijd. Doordat ik mijn afgelopen stage niet gehaald heb was het nog eventjes spannend of ik überhaupt weg kon naar Sydney. Gelukkig bleek vrij snel dat dit geen probleem te zijn en kon ik dus eindelijk mijn vlucht boeken en visum aanvragen! Weer een stap dichterbij in de mega avontuur. Vervolgens moest ik mijn studentenkamertje helemaal leeg halen met mijn spullen en koffers inpakken. Ik ben er weer achter gekomen dat ik echt heel veel spullen heb voor 15m². Afgelopen weekend is alles vanuit Zeist naar Deventer gebracht, want hier zou ik mijn laatste paar daagjes doorbrengen. Zaterdag nog een klein afscheidsfeestje gehad met wat vrienden en zondag de laatste dingen inpakken, want ja ik zou maandag (ja vandaag) weggaan! Zondag avond kwam ik erachter dat ik niet meer wist waar mijn paspoort was, oftewel paniek! Vanochtend (maandag) alle tassen en dozen doorzocht opzoek naar het paspoort maar helaas... Misschien lag hij toch nog in Zeist, dus ik ging de auto in onderweg naar Zeist maar gelukkig werd ik al na 5 minuten gebeld door mijn moeder dat ze hem gevonden had! Whoehoe! Ik weer omgedraaid en terug gegaan.

En ja.. dan nog het visum... (de reden waarom ik dit nu op dit moment kan typen..) Ik kreeg vanochtend een mailtje dat ik een medical health check moest laten doen.. Oke prima, maar waarom zeggen ze dat pas zo laat :( vlucht helaas dus moeten omboeken omdat ik zonder visum natuurlijk niet weg kan. Komende donderdag moet ik naar Amsterdam om mij te laten onderzoeken. Hopelijk gaat dan de aanvraag snel en kan ik misschien toch nog volgende week down under en schrijf ik het volgende bericht in Sydney :D

Groetjes,

Marlies

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Laura:
    18 september 2017
    Oh wat jammer! Ik hoop dat alles zo snel mogelijk goedkomt