1 maand Down Under!

16 december 2017 - Sydney, Australië

Vandaag is het precies 1 maand geleden dat ik aankwam in Sydney. Aan de ene pas voelt het als pas 1 maand, de afgelopen weken zijn voorbij gevlogen! Begin hier langzaam m'n leventje te krijgen wat echt heel fijn is! Ieder weekend doe ik wel iets, wandeling maken of lekker naar het strand toe.
Aan de andere kant voelt het als al 1 maand, juist omdat het zo snel is gegaan! Gelukkig heb ik nog een aantal maandjes te gaan!

Van de week heb ik contact gehad met een soort klein reisbureau, zij hebben een (al zeg ik het zelf) geweldige rondreis voor mij gepland voor als ik klaar ben met m'n stage. Ik heb dus al iets om mij enorm op te verheugen!! Mei en juni 2018 gaan volledig in het teken staan van reizen!! Kleine samenvatting van van de reis: ik ga in 5,5 week van Sydney naar Cairns reizen. Waarvan een deel met m'n eigen gehuurde campertijd. In deze 5,5 week ga ik onderandere naar Fraser island en whitsundays. Ga ik kayakken met dolfijnen (whaaaaaaaa!!! Iets met een droom om wilde dolfijnen van dichtbij te zien!!!) Krijg ik een surf les en ga ik duiken bij great barrier reef. Vervolgens vlieg ik van Cairns naar Darwin en ga ik een paar dagen naar kakadu national park. Vanuit Darwin ga ik naar Alice Spring en ga ik de outback in :D en dan door naar Adelaide. In Adelaide ga ik weer een campertje huren om naar Melbourne te rijden via the grampians. En in Melbourne zal ik mijn laatste (voor deze reis laatste) dagen in Australië doorbrengen en dan is het na 2 volle maanden weer tijd om naar Nederland te gaan.
Mocht je geen idee hebben waar ik het allemaal over heb: Google het, tenzij je niet al te jaloers wil worden ;)

Kleine samenvatting: ik heb dus iets om enorm naar uit te kijken!!, Alles gaat hier helemaal z'n gangetje en ik geniet iedere dag opnieuw! :D
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ytsen de Vries:
    17 december 2017
    Hoi Marlies, wat leuk om weer eens iets van je te lezen!

Met mij gaat het ook goed, ik heb, na een jaartje klussen in Deventer en omstreken, nu eindelijk weer eens tijd om te klussen, en gewoon eventjes te genieten van de momenten. Ik heb veel meegemaakt, en er komen nu steeds meer, vooral leuke dingen op mijn pad. Ik ben afgelopen zaterdag naar een zeer indrukwekkende lezing van Jan Terlouw geweest. De boodschap van deze lezing, was vooral om te genieten van wat je hebt.

Afgelopen zaterdag ben ik naar de kerk in Deventer, de Ichtuskerk, geweest. Ik zag er veel vuurwerk, van de show bij voetbalclub sv Colmschate. Ik heb daar ook gehuild, wat al heel lang niet meer is gebeurd. Gelukkig kon Sandra van Die mij snel genoeg troosten.
    Ik heb geen idee hoelaat het nu in Sydney is, maar omdat het nu hier al laat is, ga ik maar snel een punt achter dit verhaal breien.

Kijk gerust nog eens naar mijn YouTube filmpjes, en hopelijk, tot gauw. Groetjes Ytsen de Vries, Deventer, zondagavond 17-12-

PS, succes met je leuke reis.