Een maand aan het rondreizen

3 juni 2018 - Cairns, Australië

Ondertussen iets meer dan een maand geleden, 28 april, ben ik vertrokken uit Sydney en begonnen aan het reizen. Ondertussen na een maand ben ik 1 juni aangekomen in Cairns, het eindpunt van de oostkust. Tijdens het reizen langs de oostkust heb ik zoveel mooie dingen gezien en zoveel leuke mensen ontmoet. Echt een geweldige ervaring! Maar nu de oostkust klaar is, betekent het wel dat ik alweer op de helft van mijn reis zit. En wat ook betekent dat ik alweer bijna terug naar Nederland ga. Dat is iets waar ik echt zo min mogelijk over na wil denken, ik heb nog geen genoeg van dit land en ik heb op dit moment echt helemaal geen zin om terug te gaan. Gelukkig is het nog een maand! En heb ik nog 27 dagen in dit geweldige land waar ik iedere seconden van geniet!
Morgen ga ik naar het oudste regenwoud van de wereld. Heb gisteren gehoord dat daar bomen staan die de tijd van de dinosaurussen nog hebben mee gemaakt! Over een paar dagen vlieg ik naar Darwin en vanuit daar ga ik via de outback helemaal weer naar beneden naar Adelaide en Melbourne. Oftewel nog genoeg geweldige dingen!
Ik ga verder niet veel meer vertellen/laten zien wat ik allemaal heb gedaan/ga doen want dat wil ik lekker doen als ik terug ben want dat is veel leuker :)

1. Josée Keijzer:
    3 juni 2018
    Fantastisch Marlies dat je zo geniet! Ik wens je nog veel mooie ervaringen toe! Heeeel veel plezier!
  2. Yvonne Hemel:
    6 juni 2018
    Lieve Marlies,
    Wat fijn dat je zo geniet van je reis. Begrijpelijk dat je nog niet wilt nadenken over je terugreis en nog zo veel mogelijk wilt zien. Ik ben echter wel al aan het aftellen om je weer te kunnen knuffelen.
    Veel liefs, Mam